(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 یادته گفتی که می مونی ؟یادمه گفتی زیر بارون باورم شد مثل همیشه باورم شد باز

یادته گفتی تا به آخر/ یادمه گفتی با وفایی /با وفا پس چی شد که رفتی؟

اگه تو شب ها می خوابی ولی من تا صبح بیدارم

اگه تو حتی یادت نیست ولی من این قد بیتابم

اگه تو با یار جدیدی ولی من تو فکر قدیمم اگه تو نیستی اون که بودی ولی من تا زندم همینم

اگه تو حتی یادت نیست ولی من از یاد تو مردم

اگه تو می خندی و خوبی ولی من عمری غصه خوردم

یادته گفتی نمیری یادته؟؟؟؟

یادته گفتی می مونی یادته؟؟؟؟

با وفا پس چی شد که رفتی ؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:5 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§